Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2008 19:27 - Ja Rule: Дядо ми ме смята за задник
Автор: mladen4y Категория: Други   
Прочетен: 734 Коментари: 0 Гласове:
0



Ja Rule: Дядо ми ме смята за задник
2008-05-09 15:17:00

image
Снимка: jarule.com От Младен Николов
usamimo@abv.bg

Вчера Ja Rule, Ъпсурт и Лора Караджова се изявиха на сцената на Lovech Party Fest.

Малко след пресконференцията и малко преди концерта на площада в Ловеч, Ja Rule задели време за да отговори на въпросите ни.

Мислиш ли, че хип-хопът умира?

Не, поне докато аз се навъртам наоколо. Ха-ха. Не, човече той просто си сменя лицата. Сега сме в един такъв период и на много хора им се струва, че е мъртъв.

Как са ти отношенията с 50 Cent напоследък? Не се ли страхуваш някой ден да не те гръмнат?


Не се страхувам от никой и нищо. Само Господ може да ме съди.

Прочетох, че твоите родители не са ти давали да слушаш хип хоп, заради религиозните им схващания...

Това не е вярно. Пълна измислица е.

Все пак какво мислят за това, което правиш?

Майка ми е много горда. Хвали се на приятелките си, че момчето и е известен и обикаля света. Но в интерес на истината баба ми и дядо ми са членове на "Свидетели на Йехова" и са против всичко това.

Баба ми вече се гордее с мен и няма нищо против. Дядо ми обаче твърдо не одобрява нещата и ме смята за задник

(Смее се)


Наскоро бе арестуван за пореден път за притежание на оръжие, това добър PR ли е за теб?

Напротив. Това не е добре въобще. Може някои хора да смятат, че е готино, но на мен хич не ми харесва идеята да отида в затвора. Всъщност още съм притеснен, тъй като делото още не е минало и аз чакам присъда.

Кои са ти любимите рапъри напоследък. Какво ще кажеш за новия албум на Снуп Дог?

Албума на Снуп е добър, много ми харесват и нещата на Lil Wayne напоследък, както и на Jay Z. Всъщност нямам много любимци, защото повечето рапъри въобще не са такива хора, за каквито ги мислите.

Много от тях въобще не са така талантливи и можещи, за каквито ги смятат повечето хора.

Ние как да знаем дали и ти не си от тях?

Аз работя много усърдно и съм талантлив.

(Смее се)


Тагове:   дядо,   МЕ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mladen4y
Категория: Новини
Прочетен: 83331
Постинги: 69
Коментари: 31
Гласове: 56
Архив